Hledáme do svých řad nadšence do umění, kultury a komunikace! Pracovník by měl dokázat sladit téma výstav, koncertů, představení a dalších programů s vyzněním sociálních sítí a komunikovat multižánrový program, který se v GAMPĚ i Divadle 29 odehrává.
Sociální sítě by měly odrážet zaměření organizace – je proto nezbytné, aby pracovník uměl s grafickými programy alespoň na základní úrovni úpravy fotek a grafických materiálů potřebných k účelům soc. sítí (covery na událost, práce se stories, komunikace autorů apod.). Práci je možné vykonávat distančně, osobní schůzka probíhá cca. jednou měsíčně. Pardubice a okolí výhodou.
Náplň práce:
správa Facebookové stránky GAMPA 2–3 příspěvky týdně
- tvorba obsahu
- správa událostí
- komunikace programu
- základní práce s grafikou
správa Instagramové stránky GAMPA
- 1–2 příspěvky týdně
- tvorba obsahu
- tvorba Instagram stories
- základní práce s grafikou práce
pro Facebookové a Instagramové stránky DIVADLA 29
- zacílení placených reklam na Facebooku a Instagramu (5 příspěvků měsíčně)
Hodinový rozsah týdně:
- 7,5 h pro GAMPU & 2,5 h pro Divadlo 29
Požadavky:
- zkušenosti se správou facebookového a instagramového profilu
- zkušenost se zadáváním reklam (Business Manager, Creator studio)
- práce s grafickými programy (alespoň) na základní úrovni (ideálně sada Adobe – Photoshop, InDesign, Illustrator)
- copywriting na dobré úrovni (gramatika samozřejmostí)
Nabízíme:
- zázemí progresivní organizace zaměřené na současné umění
- spolupráci v tvůrčím a přátelském kolektivu
- seberealizaci
- ohodnocení odpovídající kulturnímu nekomerčnímu sektoru
Pokud Vás výzva oslovila, zašlete nám:
- strukturovaný životopis
- krátký motivační dopis
- cenu za 1 hod práce v Kč bez DPH a informaci, zda jste / nejste plátce DPH
do 10. 6. 2020 na e-mail: info@gmpardubice.cz.
Případné úkazky již realizovaných kampaní pro kulturní či umělecké subjekty uvítáme.