Černý bávo > bílej boomer jako výstava týdne v časopisu Respekt (22/2021):
"Projekční stan v útrobách pardubické galerie Gampa osvětluje jediná obrazovka. Pocit, že se právě nacházíme v obýváku, umocňuje výjev, který už několik minut běží v televizi – na videu umělce Jacka Pryce jsou vidět nohy v „domácím oblečení“ a do klína položený mobil, jímž kdosi netečně scrolluje a projíždí si příběhy na Instagramu. „Proboha, vždyť tohle jsem dělala celej poslední rok taky,“ vykřikne jedna z návštěvnic po zhlédnutí záznamu feedu účtu, na němž Pryce sledoval britské celebrity. Výstava Černý bávo > bílej boomer nicméně nezobrazuje pouze žitou realitu uplynulých pandemických měsíců."
"V úvodním projektu cyklu Revoluce, jímž si Gampa během letoška odpovídá na otázku, čím vším může výstavní prostor vlastně být, představuje kurátorsko-umělecká trojice Pamela Kuťáková, Vojtěch Novák a Max Dvořák dlouhý seznam autorů a autorek i různých tvůrčích přístupů. Kromě videa, fotografií a textů třeba narativní sérii hliněných objektů původem ukrajinské umělkyně Olgy Krykun nebo film Apparatgeist Marie-Magdaleny Kochové, v němž se režisérka ptá, co ukazujeme, nebo naopak skrýváme ve svých smartphonech. Kromě samotné výstavy a webových stránek www.bilejboomer.cz, kde je možné vidět všechna prezentovaná videa, k počinu přísluší i stejnojmenný instagramový profil. V několika „fotorománech“ kurátorská trojice s nadsázkou komentuje témata, jichž se dotýkají i vystavující – prekarizace, automatizace, nepodmíněný základní příjem, sexuální pracovnice a pracovníci nebo individuální odpovědnost za klimatickou krizi." hř, Reflex 22/2021